Hej på er alla.  Nu är det bara dryga veckan kvar tills tomten anländer.

Och ett stort tack till er alla som kom till vår pysselkväll, det är så himla kul att återigen få träffa er såhär.

Lucian blev också jättefin och den hölls utomhus, vilket var lite annorlunda än tidigare.Vi tackar alla er som kom och såg den också. Tack till Tenny, skolans musiklärare, som tränat med eleverna så det blev så fint!

Vårt Nobelfirande blev också riktigt lyckat, alla barn o personal var uppklädda, vi åt fin 3 rätters middag samt delade ut Nobelpriser till de som vann i de olika kategorierna.

Vi kommer tillsammans med alla barn och personal äta julbord den 20/12, och till mellanmål blir det tomtegröt och saftsås.

Avslutningen den 21 december har vi med endast barnen mellan 8.30-10.45 därefter går våra bussar hem, sedan är det fritids för alla som är anmälda. Ni övriga får ha ett härligt jullov.

Vi startar en ny termin den 10 januari med en helt vanlig skoldag, och skolbussarna går som vanligt den dagen.

Vi på skolan önskar er alla en god jul och ett gott nytt år.

/ maria, rektor