Då flera undrar, såväl nära som kära, när vår skolavslutning blir och det är den 11 juni. Eleverna kommer som vanligt 8:30, men övriga är välkomna först kl 9:30 så vi hinner ha våra elever en stund först. Bussarna går hem ca kl 11, så vi räknar med att vara färdiga runt 10:45 med vår skolavslutning. Alla bussar går som vanligt på morgonen.

Fritids efter kl 11 är sedan endast för dem som är inskrivna, och har anmält att man ska stanna.

Håslövs sommarfritids är på plats fram till v 27, sedan är vi sammanslagna i Östra Grevie mellan veckorna 28-32, därefter är vi på plats igen från v 33 dvs den 12 augusti.

Skolstart har Håslövs Byaskola först den 19 augusti, då önskar vi, såväl gamla som alla nya, varmt välkomna till ett nytt härligt och spännande läsår.

Mvh Maria, rektor