Hej igen på er alla.

Nu ryker det i knutarna, vi har mycket roligt framför oss.

På måndag har vi Nobelfirande på skolan, och alla barn får komma finklädda den dagen om de vill. Vi äter en tre rätters meny, och har mycket kring Nobel på vår agenda.

Den 13/12 firar vi Lucia, och barnen kommer som vanligt utklädda till det som de tidigare sjäälv fått önska. Klderna ska vara här redan på onsdagen.

Den 17/12 kl 17.30-19 har vi en julpyssel kväll, då alla föräldrar, nära och kära kan komma och pyssla tillsammans med sina barn.

Den 20/12 har vi terminsavslutning endast för barnen. Då kommer vi ha lite roliga aktiviteter, och betygsutdelning osv, men denna dagen har vi utan föräldrar.

Den 21/12 har vi fritids i Håslöv, men från och med 27/12-8/1 är vi med hela fritids i Östra Grevie.

Den 9/1 är vi igång igen, och en del av personalstyrkan är inte ännu på plats, men vikarier är insatta.

Den 10/1 är allt som vanligt och vi startar upp nya arbetsområden, och ser fram emot en härlig vårtermin med mycket inbokade aktiviteter. Under dokument så ligger ”viktiga datum”, kan vara en ide att titta där.

Håslöv är stängt under hela jullovet och erbjuder inga visningar under den tiden, vill ni nå mig Maria som rektor, så maila, då kan jag svara när jag kollar av min mail en gång per dag.

Vi på Håslövs byaskola önskar alla och envar en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!!

/ Maria