Den 12/6 kl 9-10 är det skolavslutning på skolan, bra om eleverna kommer en liten stund innan. Efteråt skiljs vi åt, förutom ni som har angett fritidsomsorg på sommarlovslappen.

Mellan den 17/6 – 13/8 är vi sammanslagna i Östra Grevie. Dock stängt för kompetensdag den 12/8, således inget fritids den dagen.

Inskolning av nya F klass barn har vi den 14-16/8 mellan kl 9-11, Madeleine och Katja håller i detta. Ni som vill ha fritids före och efter kan meddela detta direkt till pedagogerna.

Vi på Håslövs Byaskola önskar alla en riktigt skön sommar! Vi på skolan håller ledigt fram till den 8/8, där i mellan tas endast akuta ärende.

Fritids telefon under sommaren är : 040/443016 samt 0725/830034, vid ändring av ev ledigheter eller sjukdom, meddela detta till ovanstående innan kl 07.00.

Ni som är intresserade av plats och vill ha kontakt under sommaren, skicka mail till maria@smaragden.info så svarar vi när tillfälle ges.

Som sagt, ladda batterierna så ses vi i augusti.

/ Personalen.