Nu går det i rasande fart. Denna veckan är den enda hela veckan, sedan infaller 2 klämdagar då skolan håller helt stängt, och därefter blir det skolavlutning.

Vi fortsätter med visningar av skolan in i det sista, då vi sedan stänger ner skolan inför sammanslagningen av fritids, så har vi ingen möjlighet att visa skolan då, men från den 8/8 kan man boka in detta igen. Just nu är det fullt i vissa klasser, men om någon ev flyttar eller så, är det först i kön som blir erbjuden plats.

Denna veckan åker 4-6 iväg till Hylliebadet för att testa simkunnigheten.

Skolavslutningen är mellan 9-10 den 12/6, men det är fritids före och efter för er som behöver det.

Den 13/6 har vi helt stängt och skolan har sin analysdag, men fritids är igång igen den 14/6 i Håslöv, som blir den sista dagen innan sommaruppehållet.

Fritids är sedan på vår förskola i Ö.G fram till den 13/8 (dock helt stängt den 12/8), så vi är alltså tillbaka i Håslöv från den 14/8 och då med vår nya personal.

Vi på skolan önskar er alla ett fantastiskt sommarlov!