Hej allihopa, nu har vi alla gått på ledighet. Det var en fin avslutning och lika ledsamt varje år när våra 6:or ska sluta, och vi hoppas ju att vi kan ha er på plats IRL igen nästa läsår.

Många elever slutade, men lika många tillkom om inte fler. Vi har 1 plats kvar inför hösten som det ser ut idag i skrivandets stund. Så är du intresserad av skolan, så hör av dig omgående. Visningarna ligger nere fram till v 33 då våra lärare är igång igen. Dock kan ni se skolan utifrån och genom fönsterna, men vi kan inte garantera att fritids är på plats då de gör en del utflykter, men är dom där kan man alltid fråga om man kan kika in lite själv.

SKOLSTARTEN är den 18 augusti med upprop 8.30-ca 10.30, därefter går bussarna hem eller så stannar ma på fritids. Behöver ni skolbuss, så måste detta anmälas direkt till kommunen via följande länk: https://vellinge.se/sjalvservice/forskola-och-skola/ansok-om-skolskjuts-till-grundskola/

Vi är lediga fram till den 11 augusti, då vi är igång igen med alla planeringar inför hösten. Så de första dagarna får ni alla information om skolstarten etc, så håll ut och kolla i mailboxen däromkring.

Vi önskar er alla en riktigt GLAD SOMMAR, och en glad midsommar så ses vi till hösten.  / Maria, rektor