Hej allihopa, nu brinner det i knutarna när vi ska sy ihop och summera höstterminen.  Lite annat på agendan har vi innan vi avslutar.

10/12 har vi Nobeldag med barn och personal, de barn som vill klä upp sig får gärna göra det. Dagen bjuder på ett digert schema kring Nobel och vi äter en god trerätters middag tillsammans.

13/12 firar vi Lucia, och barnen börjar som vanligt redan 8.30, men alla besökare kommer till kl 9, efteråt så fikar vi tillsammans, skolan bjuder.

17/12 kl 17.30-19.00 har vi pysselkväll med barnen och nära och kära. Då har vi olika stationer, och en fika station som skolan bjuder på.

20/12 har vi avslutning och det är endast med eleverna. Då har vi lite annat schema än vanligt, och bussarna går precis enligt vanlig turlista 14.45/15.45.

21/12 har vi fritids i Håslöv, öppet enligt inlämnade tider.

27/12 – 8/1 är fritids på Östra Grevie förskola.

Den 9/1 kör vi igång som vanligt, men en del av personalen är iväg på annat den dagen, så vikarie är insatt och hon heter Amra och läser till lärare sitt andra år.

Den 10/1 drar vi igång en fantastisk vårtermin, titta gärna under ”viktiga datum” som ligger under dokumentfliken, så ser ni redan nu en del.

Ledningen finns tillgänglig på mail hela jullovet, men har paus från både telefonen och visningar denna perioden.

Vi på Håslövs byaskola önskar alla och envar en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!